ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΜΑΣ... ΕΜΠΑΙΖΕΙ

Στη χώρα γίνονται συνέδρια με ομιλητές. Σε ένα από τα συνέδρια που γίνονται, όπως πληροφορούμαστε από magnesianews.gr, η θεματολογία αφορά τα στημένα παιχνίδια. Μάλιστα, όπως θα δείτε παρακάτω συνδιοργανώνεται και ...

περισσότερα
ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Του Ανδρέα Κλαυδιανού

          Ακόμα ένας  κλάδος του πρωτογενούς τομέα καλείται να περάσει από την «Προκρούστεια κλίνη» της παγκοσμιοποίησης. Είναι ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας, της ...

περισσότερα
ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ
 
 
 

Εάν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επαναλειτουργούσαν σε ορθολογικές βάσεις, θα δημιουργούσε πολλαπλασιαστικά 15-20.000 θέσεις εργασίας, με συνολικό ετήσιο τζίρο 3,5 δισ. ευρώ και κέρδη προ φόρων ...

περισσότερα
Ο ΤΡΑΜΠ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
περισσότερα
ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ

Προσφυγικό, ελληνοτουρκικά και Κυπριακό περιγράφουν ένα πλέγμα προβλημάτων με βάρος που δεν αντέχουν οι πλάτες της κυβέρνησης.

Η κατάσταση στο προσφυγικό έχει ξεφύγει, καθώς με βάση τα συμφωνηθέντα με τους ...

περισσότερα
1944:ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ ΣΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 4.000 ΙΤΑΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ

Το βράδυ της 12ης Φεβρουαρίου 1944 το νορβηγικών συμφερόντων αλλά επιταγμένο από τον γερμανικό στρατό ατμόπλοιο «Όρια» προσέκρουσε στη νησίδα Πάτροκλος (Γαϊδουρονήσι), κοντά στο ακρωτήριο του Σουνίου, και ...

περισσότερα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ:
Jul 10
Posted Wednesday, 10 July 2019
Περισσότεροι από τους μισούς 15χρονους στην Ελλάδα δεν καταφέρνουν να αναλύσουν και

να αξιολογήσουν ένα κείμενο και να το συσχετίσουν με την καθημερινή ζωή. Το ίδιο συμβαίνει στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες. Αδυνατούν να οργανώσουν ένα σχέδιο ...

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΕΝΙΑ
Jan 20
Posted Sunday, 20 January 2019

Share to Περισσότερα...

Στρατιωτική εισβολή στην Αρμενία είχε στα σχέδιά της η Άγκυρα, σύμφωνα με απόρρητο εσωτερικό στρατιωτικό σημείωμα που αποκαλύπτει το Nordic Monitor. Από το έγγραφο, όπως φαίνεται, λείπουν σελίδες από διαβαθμισμένα έγγραφα που περιγράφουν λεπτομερώς ...

ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ GREECE KAI OXI ΗΕLLΑS:
Feb 15
Posted Friday, 15 February 2019

 

Ο κ. Χριστόφορος Χαραλαμπάκης, Ομότιμος καθηγητής Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός συντονιστής του «Χρηστικού Λεξικού της Ελληνικής Γλώσσας» της Ακαδημίας Αθηνών, μιλάει  για την ...

ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ,ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Nov 03
Posted Saturday, 03 November 2018
 
 
 
 
 
 
 
 Όπως είναι ευρέως πλέον γνωστό,  η Ελληνογερμανική Συνέλευση» αποτελεί θεσμό γερμανικής εμπνεύσεως, τα νήματα του οποίου (έστω και πιο διακριτικά από το παρελθόν μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε) κινεί ο περιβόητος κ. ...
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΗ
Jan 20
Posted Wednesday, 20 January 2016

Ολόκληρη η ιστορική επιστολη του Άρη Βελουχιώτη έχει ως εξής:

 

Προς όλα τα μέλη της ΚΕ του ΚΚΕ

Αγαπητοί σύντροφοι,

Με το σημείωμά μου τούτο θα προσπαθήσω να τραβήξω την προσοχή σας στα πιο κάτω.

1. Όπως πιστεύω, θα έχετε πειστεί και εσείς τώρα πως οι Έλληνες ...

ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Feb 03
Posted Sunday, 03 February 2019

Η ανασυγκρότηση της πραγματικής οικονομίας στην Ελλάδα, για να έχει διεθνώς ανταγωνιστική προοπτική, πρέπει να βασιστεί στη λειτουργική προώθηση της οικονομίας της γνώσης σε συνδυασμό με την επιδίωξη μιας ουσιώδους συμπληρωματικότητας. Μια συμπληρωματικότητα ...

ΟΙ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΝ
Apr 29
Posted Friday, 29 April 2016

 

     
 
 
«Ο δανεισμός είναι πράξη υπέρτατης αφροσύνης και μαλθακότητας»! Το είπε ο Πλούταρχος τον 1ο μ.Χ. αιώνα και να που έφθασε η στιγμή να εκτιμηθούν οι λόγοι του. «Εχεις; Μη δανείζεσαι γιατί δεν σου λείπουν. Δεν έχεις; Μη δανείζεσαι γιατί ...
PreviousNext
    
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

      Η χώρα χρειάζεται Ανάπτυξη γιά νά βγεί από τό αδιέξοδο καί αυτή δέν μπορεί νά προω θηθεί χωρίς  εθνικό σχέδιο καί εθνική αναπτυξιακή πολιτική.Η  ανάγκη αυτή είναι αδια πραγμάτευτη καί δέν μπορεί νά αποκλεισθείαπό τούς περιβόητους κανόνες γιά τόν ελεύ θερο δήθεν ...
    περισσότερα

    ΠΑΡΟΙΜΙΩΔΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΦΡΑΣΕΙΣ

    
    ΕΛΛΑΔΑ:ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΡΕΧΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ !!!
    Feb 28
    Posted Thursday, 28 February 2019
    O MNHMΟNIAKOΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ
    May 02
    Posted Thursday, 02 May 2019

    Δεν είναι η πρώτη φορά που μια Έκθεση διεθνούς Οργανισμού αναδεικνύει το... τσουνάμι φόρων των τελευταίων ...

    PreviousNext

      ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ

      
      ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

       

      Η έλλειψη προσοχής, δηλαδή και η χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, η υπερβολική ταχύτητα και η υπνηλία αποτελούν βασικές απόψεις οδηγών για τις κύριες αιτίες των θανατηφόρων ατυχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας.

      Αυτό αναφέρει έρευνα του Ευρωβαρόμετρου σχετικά με την οδηγική ασφάλεια σε συνεργασία με το ίδρυμα Fondation Vinci Autoroutes στην ...

      περισσότερα

      ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

      

      ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ


       

      Η έλλειψη προσοχής, δηλαδή και η χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, η υπερβολική ταχύτητα και η υπνηλία αποτελούν βασικές απόψεις οδηγών για τις κύριες αιτίες των θανατηφόρων ατυχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας.

      Αυτό αναφέρει έρευνα του Ευρωβαρόμετρου σχετικά με την οδηγική ασφάλεια σε συνεργασία με το ίδρυμα Fondation Vinci Autoroutes στην οποία συμμετείχαν 12.418 ερωτηθέντες από τη Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Σουηδία, Πολωνία Κάτω Χώρες, Σλοβακία και Ελλάδα.

       

      Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν όσον αφορά τον μέσο όρο στην Ευρώπη, ότι τουλάχιστον ένας στους δύο οδηγούς μιλάει στο κινητό του κατά τη διάρκεια της οδήγησης(54%), ποσοστό μειωμένο κατά 3% σε σχέση με το 2017. Μειωμένα κατά 7%, σύμφωνα πάντα με τις απόψεις ερωτηθέντων οδηγών, είναι τα ποσοστά για την οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ σε σχέση με το 2017.

      Παρά την μείωση το 49%, δηλαδή σχεδόν ένας στους δύο οδηγούς, οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών. Την άποψη ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες θανατηφόρων ατυχημάτων έχει το 43% των ερωτηθέντων. Η υπνηλία αποτελεί μια ακόμη αιτία ατυχημάτων στους δρόμους, καθώς το 6% των ερωτηθέντων (το ποσοστό είναι μειωμένο κατά 2% σε σχέση με το 2017) θεωρεί την υπνηλία βασική αιτία ατυχήματος.

       

      Αναλύοντας το προφίλ των ερωτηθέντων διαπιστώθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό έλλειψης προσοχής, δηλαδή το να μιλάει στα κινητά τηλέφωνα, σύμφωνα με τις απόψεις των ερωτηθέντων, το έχουν οι Ολλανδοί με 80% και τους ακολουθούν οι Ιταλοί με 72% και οι Ισπανοί με 60%. Πιο τυπικοί σε αυτό το θέμα αποδεικνύονται οι Πολωνοί με ποσοστό 30%, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον μέσο όρο (54%) με ποσοστό 57%.

      Η χώρα που έχει την άποψη ότι οι οδηγοί της κυκλοφορούν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών είναι η Γερμανία με 67% και την ακολουθεί η Πολωνία με 59% και η Ισπανία με 58%. Πιο σωστοί οδηγοί σε αυτή την κατηγορία αποδεικνύονται οι Βρετανοί με 38%, ενώ στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 46%, μειωμένο κατά 8% σε σχέση με το 2017.

      Οι Πολωνοί σύμφωνα με την άποψη των ερωτηθέντων είναι «γρήγοροι» οδηγοί, καθώς το 68% των οδηγών ξεπερνάει το επιτρεπτό όριο ταχύτητας και τους ακολουθούν οι Γερμανοί με 53%. Πιο προσεκτικοί οδηγοί αποδεικνύονται οι Ολλανδοί με 15% και οι Γάλλοι με 35%. Πάνω από τους μισούς (52%) οι Έλληνες «πατούν γκάζι» ξεπερνώντας το επιτρεπτό όριο ταχύτητας, ποσοστό αυξημένο κατά 10% σε σχέση με το 2017.

       

      Πιο υπναράδες στο τιμόνι αποδεικνύονται οι Σουηδοί, καθώς υπάρχει η άποψη ότι το 10% των οδηγών «κοιμάται» στο τιμόνι και τους ακολουθούν τόσο οι Γάλλοι, όσο και οι Γερμανοί με 9%. Οι Έλληνες αποδεικνύονται πιο τυπικοί, καθώς κατέχουν την καλύτερη θέση στην Ευρώπη με ποσοστό μόλις 2%, ποσοστό που είναι μειωμένο κατά 3% σε σχέση με το 2017, όταν σήμερα ο μέσος όρος των ερωτηθέντων στην Ευρώπη είναι 6%.

      Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, την άποψη ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί την κύρια αιτία των θανατηφόρων ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους έχει το 44% των ερωτηθέντων και ακολουθεί με 40% ως βασική αιτία η έλλειψη προσοχής. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών καταλαμβάνει το 24% και η υπνηλία το 20%. Αξιοσημείωτο είναι ότι έχει αυξηθεί το ποσοστό των ερωτηθέντων που πιστεύει ότι οι οδηγοί κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους χωρίς να δείχνουν την δέουσα προσοχή, λόγω του γεγονότος ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

      Στην Ελλάδα υπάρχει η άποψη ότι κύρια αίτια των θανατηφόρων ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους αποτελεί η υπερβολική ταχύτητα η οποία έχει και τα πρωτεία με ποσοστό 58% και βρίσκεται στην ίδια θέση με την Γερμανία. Κάτω από τον μέσο όρο (40%) είναι η άποψη ότι ένα ακόμη σοβαρό αίτιο για θανατηφόρο ατύχημα αποτελεί η έλλειψη προσοχής (31%). Το 24% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών αποτελεί βασική αιτία ατυχήματος. Τέλος, το θέμα της υπνηλίας αποτελεί άλλη μια αιτία θανατηφόρου ατυχήματος αγγίζοντας την άποψη του 8% των Ελλήνων, όταν το ποσοστό για τους Γάλλους βρίσκεται στο 41%, για τους Γερμανούς στο 26% και των Βρετανών στο 23%.

      ΑΠΕ-ΜΠΕ

      Share